بیاید

گاددد میدونی چند وقته به اینجا سر نزدم؟ عملا داره برای خودش خاک میخوره 

هق چقدر دلتنگش بودم🥲 

واقعا هیچ ایده ای ندارم میخوام با اینجا چیکار کنم. نصف بیشتر فالووراش فیکن ( چرا بیان قابلت پاک کردن فالوور ها رو نداره :/) 

اما دلمم نمیاد وبلاگ رو پاکش کنم... هرچی نباشه اولین وبلاگیه که من باهاش سر از اینجا در اوردم 

امشب یه دستی به سر و روی اینجا میکشم، سعی میکنم یه ایده برای اینجا به ذهنم بیاد تا الکی خاک نخوره

  • 𝙃𝙚𝙡𝙞𝙖

پشمام!دویست تا ممبر!

به چه دردی میخوره وقتی نصفشون همینجوری الکی فالو کردن

فایتینگ ♡

هق بیا بغلم

امدممم بغلت *-* ♡

( استیکر بغل )

صب کن

این برای هری پاتر بود؟

ولی هنوز چتامون هست ک داشتی براش عکساشو انتخاب میکردی🥲

یکم دیگه میشه ۱ سال🥲💔

اره یادت نمیاد تو قالبش تر زدم بعد اومدی برام درستیدیش :"

هققق
چه زود گذشت ناموسا

اره و ب ی چیز تر تر تبدیلش کردم

ملاقه ام در همان جا که میدانی

سلاااام 

وااای چه خبره 

دستمال گردگیری میخوای ؟؟

من خوب هاش رو دارم :)

سللللللاااااااااااااااااممم
تو خوبی؟
عاخ عاخ بده که دستمالام همه پوسیده

 دویست نفر فالور زیادندXD

من به پنجاه تا هم راضیمXD

از این دویست نفر فقط ۲۰ نفرشون فعالن😔💔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝐭𝐡𝐞𝐨𝐫𝐲 𝐥𝐚𝐧𝐝

در اینجا رایگان برگ هایتان را بریزانید

Designed By Erfan Powered by Bayan