اگر دیسپچ ی کار خوب تو عمرش انجام داده باشه میتونیم این زمانو بگیم+حواشی های جدید بازیگر کیم سونهو

اگر دیسپچ ی کار خوب تو عمرش انجام داده باشه میتونیم این زمانو بگیم+حواشی های جدید بازیگر کیم سونهو

*به دلیل زیاد بودن متن به ادامه مطلب برید*

*تا آخر حتما بخونین*


حالا ماجرا چیه:
نمیدونم بازیگر کیم سونهو و میشناسین یا ن
کیم سونهو تو سریالای زیادی بازی کرده ولی یکی از سریالای ک بازی کرده خیلی معروف میشه و اونم استارت اپه(یاد استارت اپ می افتم و زار میزنم)
و بعد سریال دیگه اش ک تازه تموم شد دهکده ساحلی چاچاچا
این بچه خیلی معروف شده بود و خیلیا عمیقا دوسش داشتن(خودمم هستم)
و از اونجایی ک اینقدر مسخره شده ک هرکی معروف میشه زود دوست دختر قبلیش میاد لنگ میندازه این وسط .
دوست دختر قبلی سونهو که به اسم A هست میاد و ی بیانه ای میده ک اینجا براتون میزارم:
بخش هایی از گفته های شخص A :
"من واقعا نمیتونم ببینم که اون چطور توی تلویزیون شخصیت خودش رو تغییر میده و به یه آدم دیگه تبدیل میشه برای همین تصمیم گرفتم واقعیتی که در موردش میدونم رو پست کنم.
اوایل سال ۲۰۲۰ من با شخص K وارد رابطه شدم و بعد از یک بار رابطه جنسی محافظت نشده ای که داشتیم ازش باردار شدم.اون بهم گفت که از اون جایی که من خیلی جوونم و بدن ضعیفی دارم نمیتونم از بچه مراقبت کنم وبهتره که اون رو سقط کنم و وقتی من گفتم نمیخوام بچه رو سقط کنم اون بهم گفت که اگر من بخوام بچه رو نگه دارم اون مجبوره که مبلغ ۹۰۰ میلیون وون رو به خاطر آسیبی که به وجهه اش وارد میشه به کمپانیش بپردازه اما الان هیچ پولی نداره و از اون گذشته این مسئله باعث به خاطر انداختن آبرو پدر و مادرش میشه و اینطور شد که من رو مجبور کرد که بچه رو سقط کنم.
اون (بازیگر K) مبلغ ۲ میلیون وون رو برای هزینه های سقط و بیمارستان برای من فرستاد و به یکی از هیونگ هاش (برادر بزرگتر یا دوست نزدیک) گفت که همراهم به بیمارستان بیاد. بعدش من برای اینکه مطمعن شه پولش رو برای بیمارستان خرج کردم عکسی از داخل اتاق بیمارستان براش فرستادم ولی اون عصبانی شد و گفت که من میخوام کاری کنم که اون بابت مسئله سقط جنین احساس گناه داشته باشه و اگر بخوام به این کارم ادامه بدم اون هم من رو اذیت میکنه.
بعد از قضیه سقط جنین من به طور کلی تغییر کردم،دچار تروما و استرس شدید شدم و زندگیم به طور کلی عوض شد.بعد از یک مدت هم بهم زنگ زد و گفت که نمیخواد به حرفه اش آسیبی وارد شه و بعد از یه تماس تلفنی همه چی رو باهام تموم کرد.
این واقعا برای من خنده داره وقتی میبینم اون چطور خودش رو به عنوان یه شخصیت گرم و دوست داشتنی به مردم نشون داده در صورتی که توی دنیا واقعی اصلا اینطور نیست و علاوه بر بی اهمیت بودن نسبت به اطرافیانش به طور مداوم پشت سر همکارا و بازیگرای اطرافش بددهنی میکنه و کارگردان ها هم اصلا رابطه خوبی باهاش ندارن.
شما میخواین من مدرک نشونتون بدم ؟ من تعداد خیلی زیادی عکس از این آدم تو گالریم دارم که به خاطر مسائل قانونی اون رو منتشر نکردم اما اگر لازم باشه حتما این کار رو میکنم."
این زر زرای خانم A ..
بعد از چند ساعت و اینام کمپانی گفت ک فعلا بیانه ای نداره که منتشر کنن!
که بعد توی تاریخ ۲۰ اکتبر کیم سونهو ی نامه عذر خواهی مینویسه :
"سلام کیم سونهو صحبت میکنه.
بابت دیر نوشتن این نامه از همه معذرت میخوام.راستش اولین باری که اسمم رو توی آرتیکل این خبر دیدم خیلی ترسیدم برای همین این نامه‌ رو الان براتون مینویسم.
من در ابتدا این شخص (اون دختر) رو با احساس خوبی ملاقات کردم اما بعد از اون با بی توجهی و بی فکری هام بهش آسیب رسوندم.
میخواستم شخصا ببینمش و بابت گذشته ازش عذرخواهی کنم اما فعلا فقط میتونم از طریق این نامه ازش معذرت بخوام.
از همه کسانی که از من حمایت کردن و با اعتماد به "کیم سونهو" من رو به اینجا رسوندن معذرت میخوام.همینطور از همه همکارانم و همه کارکنانی که به خاطر این مسئله دچار آسیب شدن هم معذرت میخوام.
میترسم که این نامه به اندازه کافی مورد قبولتون نباشه اما من این نامه رو صادقانه نوشتم تا احساساتم نسبت به این مسئله رو به شما نشون بدم.
خیلی متاسفم"
و بعد از برنامه دو روز و ی شب کناره گیری کرد ..
و کلی پروژه ک قرار بود انجام بده مثل لاین تبلیغاتی هاش و فیلم سینمایی هاش کناره گیری کرد!
و بعد این خانم A میادو ی نامه عذر خواهی پر میکنه:
"متاسفم که با پستی که گذاشتم ناخواسته باعث آسیب دیدن افراد زیادی شدم.
زمانی در گذشته من و سونهو عاشق هم بودیم و حالا از اینکه به خاطر حرف های من داره سقوط میکنه احساس خوبی ندارم.
اون ازم عذرخواهی کرد و سوتفاهم های بینمون برطرف شد و امیدوارم که بیشتر این جزئیات غلط از رابطه ما منتشر نشه.
این نامه رو منتشر کردم چون پست من باعث شد عده زیادی آسیب ببینن و این روی دوش من سنگینی میکنه."
و اینجا دیسپچ و داریم که که جزئیات همه چیو فاش میکنه!(واقعاااا ی کار خوب ت عمرش کرد )
در تاریخ ۲۶ اکتبر خبرگزاری دیسپچ جزئیات رابطه کیم سونهو و دوست دختر سابقش رو منتشر کرد.دیسپچ توی گزارشاتش به طور رسمی به هویت دوست دختر سابق سونهو هم اشاره کرد.
دسته بندی جزئیات اعلام شده توسط دیپسچ:
- سونهو و چوی یونگ آه اواخر ۲۰۱۹ همدیگه رو ملاقات کردن و از مارس ۲۰۲۰ شروع کردن به قرار گذاشتن.
- چوی یونگ آه به سونهو نگفته بوده که قبلا از همسرش جدا شده و بعد از اینکه سونهو میفهمه شوکه میشه اما بعد به دوستش میگه که "چون دوسش دارم میخوام رابطه مون رو ادامه بدم هرچند میدونم که این مسئله ممکنه از طرف والدینم پذیرفته نشه"
- سونهو و چوی یونگ آه اغلب با هم به مسافرت میرفتن.
- کیم سونهو بعد مدتی متوجه میشه که چوی یونگ آه مردهای دیگه ای رو هم ملاقات میکنه و بهش میگه که با این رفتارهاش نمیتونه به رابطشون ادامه بده. سونهو در این مورد به دوستش گفته که "یه بار بهم گفت خونه اش خوابه منم بعد فیلمبرداریم رفتم خونه اش تا ببینمش و بهش هدیه ای که خریده بودمو بدم بعد دیدم نه تنها خونه نیست بلکه رفته کلاب و بعدش که بهش گفتم خودش سوتی داد و به خاطر اینکه چند روز قبلش یه مرد دیگه رو ملاقات کرده ازم عذرخواهی کرد در صورتی که من اون قضیه رو نمیدونستم اما بازم چون دوسش داشتم بخشیدمش"
- ۲۰ جولای ۲۰۲۰ چوی یونگ آه به سونهو میگه بارداره و سونهو با وجود اینکه شوکه شده میگه که بابت موهبتی که خدا بهش داده ممنونِ (برخلاف چیزی که خود چوی یونگ آه ادعا کرد) اما هر دو طرف بعد مدتی با هم به توافق میرسن که بچه رو سقط کنن.
- روزی که میخواستن بچه رو سقط کنن سونهو صمیمی ترین دوستش رو همراه چوی یونگ آه به بیمارستان فرستاده و بعد از سقط شدنش هم خود سونهو تا دو هفته براش سوپ جلبک پخته و حتی اون رو به خونواده اش هم معرفی کرده و بعد از اون هم به خاطر اینکه چوی یونگ آه از نظر روحی احساس تنهایی نکنه براش یه سگ شیبا اینو گرفته.
- به گفته دیسپچ چوی یونگ آه در مورد اینکه سونهو هزینه بیمارستان رو به سختی پرداخت کرده دروغ گفته چون سونهو علاوه بر پرداخت کامل هزینه بیمارستان در کل همیشه برای این خانوم هدیه های گرون قیمت و لوکسی میخریده.
- سونهو نمیدونسته که چوی یونگ آه توی گوشیش ازش فیلم و عکس داره.
- در آخر دیسپچ اعلام کرد؛ دلیلی اینکه سونهو در مورد این مسائل چیزی نگفته این بوده که نمیخواسته به صورت عمومی و در برابر مردم باهاش دعوا کنه و در حقیقت هر دوی اون ها تصمیم گرفتن بچه رو سقط کنن.
*ولی این بچه خیلی ادم خوبیه و این ادما فقط ت کیدراما بودن .. 🥲*

اینم خانم .
ت پست بعدیم نظر نیتزن هارو میزارم چون یکمی زیاد شد
ببخشید زیاد شد ولی خب نیاز بود:))

 

  • ✨🌾 𝘚𝘢𝘣𝘢

واو ... برای اولین بار بخاطر این موضوع از دیسپچ ممنوم :)))

من واقعا کیم سونهو رو دوس دارم ... کلا ادم دوست داشتنی هست ...

و واقعا برای دختره متاسفم ... این ادما رو اصلا درک نمیکنم :/ فقط به بقیه ظربه میزنن و بعد هم میان عذر خواهی میکنن؟ خب این غذر خواهی به چه درد اون سلبریتی میخوره ؟ حتی اگه بی گناهیشو ثابت کنه بازم این خبر پشتش هس :////

دقیقاا
یعنی توی این ۹ سال ک سونهو بدبختی کشید تا معروف شه
بالاخره ک معروف شد تر زد بهش ..

+البتهه الان دیگه بیشتریا طرف سونهون🥺

خداییش از دیسپچ انتظار نداشتم 

گل کاشت

دقیقاا

ای کثافت..

هعی ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝐭𝐡𝐞𝐨𝐫𝐲 𝐥𝐚𝐧𝐝

در اینجا رایگان برگ هایتان را بریزانید

Designed By Erfan Powered by Bayan