تئوری سریال Squid game + احتمال بازی جین در فصل دوم

خب این سریالو فکر کنم همتون میشناسین ک چقدر معروف شده و واقعا بهتون پیشنهادش میدم.
حالا اینجا ی چندتا تئوری داره که دربارش حرف میزنیم
اگر این سریالو دیده باشین میدونید که اخرش پایان باز داشت
و همه احتمال میدن که این سریال فصل دوم هم داره
ازینا ک بگذریم شایعه شده که قراره جین عضو بی تی اس توش بازی کنه ..
اوکی ولی یکمی تصور کنین ... خیلیییی خفننن میشه ( اصلا تایید نشده و فقط در حد شایعه است)



ب تئوریا میرسیم ...
تئوری اول : ی تئوری هست که میگه گی هون پسره پیرمرده ، دلایلشم :
1- اگه یادتون باشه توی یکی از قسمتا که اون کارکنا کیک و شیر میدن و گی هون گفت من به شیر حساسیت دارم و نمیتونم بخورم شیر کاکائو دارین؟
بعد پیرمرد گفت حتما توی بچگیت خیلی اذیت شدی و گی هون گفت از کجا فهمیدی و گفت چون پسر منم به شیر حساسیت داره.
2- توی قسمت ۶ ، برای بازی به ی جایی شبیه محله ای رفته بودن و پیرمرد گفت اینجا دقیقا شبیه جایی که من زندگی میکردم 
گی هون گفت دقیقا ( یعنی تایید کرد و اونم مثل اینجا زندگی میکرده)
3- دوباره داخل قسمت ۶ ، پیرمرد گفت امروز چندمه و ۲۴ آپریل بود
و در ادامه گفت تولد پسرم چند روز دیگست ..
خب بیاین برگردیم ب قسمت اول که گی هون تاریخ تولدشو برای شماره کارت زد ..
۲۶ آپریل!
دقیقا تولدش ۲۶ آپریل بوده


ب یک تئوری دیگه میرسیم ...
بنظرم توی فصل دوم بیشترین چیزی که بیشتر باید دربارش حرف بزنن اینکه چجوری کارکنا قرمز پوش و پیدا کردن ...
ی تئوری هست میگه ک
توی قسمت اول که گی هون برای بازی باید بین دو رنگ قرمز و ابی یکیو انتخاب کنه و ابیو انتخاب میکنه و خب دیدین که فرم کساییم که داشتن بازی میکردن سبز ابیه ..
حالا اگه گی هون قرمزو انتخاب میکرد چی میشد؟ ..

 

 

* نظرتون درباره تئوریا چیه؟بازم از کیدراما تئوری بذاریم؟؟*

  • ✨🌾 𝘚𝘢𝘣𝘢
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۲۱:۴۳ BAD QUEEN +اومای دختر ترشیده و منحرفم مهدیس😂

عاقا من عاشق تعوریات شدم بازم از کیدراما بزاررررر فایتینگ 

ذوقق مرگگ
صنسمصی حتماا

واقعا تئوریات عالیه دستت طلا

 

من خیلی دلم میخواد این سریالو ببینم 

ایشالا اینایی که الان دارم میبینمشون تموم شن میرم سراغ اون :)

واقعا ذوق مرگ شدم 🥲
اره اره حتماا ببینش

واووووو !!! اگ جین بازی کنه خیلی جالب میشهههههه ... از کیدراما بیشتر تئوری بزارررررر 💙✨

خیلیی خیلییی خفنن میشه
حتمااا
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۲۲:۱۱ 𝙃𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ▪︎

جین تو فصل دومش بازی کنه همتونو شیرینی خامه ای با بستنی میدم🚶‍♀️

منم کمکت میکنم🤝
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۲۲:۱۳ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪 (شهروند سرزمین عجایب❄️🖤)

من سریال رو ندیدم میشه، خلاصه ای از ماجرای کلی بهم بدین؟

اگه ندیدی حتما حتما حتمااا بهت پیشنهادش میدم
البته اگه ژانرشو دوست داری چون یکمی خشنه
ببین ۴۰۰ نفر مردم ک وضع مالیشون خیلی بده و توی ی جا جمع میکنن و میگن باید ۶ تا بازی و انجام بدن و کسی ک برنده بشه ۴۵ ملیارد وون میبره 
ک ی اتفاقایی می افته ک کسی نمیدونه تا قبل اینکه بیان تو بازی
پنجشنبه ۸ مهر ۰۰ , ۲۲:۳۰ 𝒞𝒽𝒶𝓇𝓁𝑜𝓉𝓉𝑒 𝔗𝔥𝔢 ℂ𝕒𝕟𝕟𝕪 (شهروند سرزمین عجایب❄️🖤)

حتما میبینم!!

ژانرش رو دوست دارم :)

اممم جریان اون عروسک غول پیکره چیه؟

عالیهه
توی یکی از مراحلشون یعنی بازی اول 
تامی تامی اسکلت خودمونه
وقتی عروسک سرشو برگردونه دیگه نباید تکون بخوری
اگه تکون بخوری گاوت زاییده 
بعد این عروسکه جوریه ک ب ی حرکتم حساسه
و ت ی زمانی باید برن از خط رد شن
اگه از خط رد نشن عم گاوشون میزاد(خیلی سعی کردم اسپویل نکنم)

میگم این فیلمها خیلی خشنه ولی ㅠㅠ

میترسم خواب بد ببینم ㅠㅠ

سعی میکنم یه چیزایی ببینم ازش ... میتونم تحملش کنم آره میتونممم

لعنتی اره خیلی خشنه🥲
ولی میدونی داستانش ی جوری معتاد کنندست نمیتونی ولش کنی💔

من اتک آن تایتان رو هم نمیتونم تحمل کنم این که راست راست آدم میکشن توش :]

وای نه نمیتونم ببینمش ...

گندترین جاشو ک میتونم بت بگم
جاییش بود ک قشنگ نشون داد دست مرده لای این دم و دستگاهای شرکت گیر کرد و قطع شد:)💔
و منی ک از این چیزا میترسم گند ترین سکانسش بود
یا بازم صدبار چاقو از پشت میزدن ب هم ..
واقعا درد کمرمو حس میکردم🧍‍♀️💔

وای مرسی که کلا منصرفم کردییی نمیدونستم اگه میدیدمش چی میشد ...

و منی ک میخواستم ی کاری کنم ببینی ولی گند زدم ..
جمعه ۹ مهر ۰۰ , ۰۹:۱۶ BAD QUEEN +اومای دختر ترشیده و منحرفم مهدیس😂

هعییی کاری نکردم هانی*-*

 

راستی اشناشدیم؟

🖤🖤

هقق نن
من ویولتم ۱۴ سالمهه🙂
شنبه ۱۰ مهر ۰۰ , ۲۳:۰۴ زی زی گولو بلاسم

کل دنیا داره میگه برو اینا کن 

وااای پره تئوری های وصل کنید 

من عاشق این مدل داستان هام :)

واییی منم خیلی خوبن اینایی که پر تئوریننن
سه شنبه ۱۳ مهر ۰۰ , ۲۲:۴۸ BAD QUEEN +بدهویجم ممنون میشم مزاحمم نشید مرسی اه:|

ایگووو منم پانته آ بیدم پان صدام کن یا هرچیزی 17 ساله

اوفففف ازم بزرگتری
حس میکنم بگم اونی؟؟
چهارشنبه ۱۴ مهر ۰۰ , ۱۳:۴۲ BAD QUEEN +بدهویجم ممنون میشم مزاحمم نشید مرسی اه:|

هرچی دوس داری بوگو*-*

اونی تایید شد:>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝐭𝐡𝐞𝐨𝐫𝐲 𝐥𝐚𝐧𝐝

در اینجا رایگان برگ هایتان را بریزانید

Designed By Erfan Powered by Bayan