هیت جدید به لیسا

لیسا داره بخاطر مدل موهاش تو پوستر جدیدش برای موزیک مانی هیت میگیره و سیاه پوستا دارن میگن که این مدل مو فقط مخصوص سیاه پوستاست و بقیه نباید امتحانش کنن بخاطر همین دارن به لیسا هیت میدن.
اگر یادتون باشه این ماجرای برای ارای کیل دیس لاو هم اتفاق افتاد و نمیدونم برای چی دوباره تکرارش کردن.

  • ✨🌾 𝘚𝘢𝘣𝘢

دیگه اینم هیت داره مگه :/// 

خاداااا

ک*خلن بله
چهارشنبه ۳۱ شهریور ۰۰ , ۱۵:۰۶ 𝐌𝐀𝐇𝐓𝐀𝐁 🐇🤍

من همون موقع با خودم گفتم اینکارو میکنن😐💔

جالبه بعضیاشون سفید پوستن:/

اصن نمیفهممشون،  آخه مگه لیسا ورداشت این کار رو برای مسخره کردن کرده که بهش هیت میدن :/

چقدر مسخره :| مدل مو مدل مو عه دیگه ! این اتفاقا شخصیت لیسا رو نشون میده که با این کارش داره میگه بین نژادا و رنگ پوست برابری وجود داره!

وای دقیقا
اصلا از این نظر بش نگاه نکرده بودم

بعد میگن وااای چرا نژاد پرستی میکنید :/ 

چرا اخه مدل مو خیلی خوشگلی 

خودم میخواستم قبل کوتاه کردن مو هام یه بار افریقایی ببافم :"")

همینو بگو:/
نمی کنی میگن نژاد پرستی که نمیکنی ، میکنی هم میگن نژاد پرستی که میکنی :/
من دو سه بار بعد حموم آفریقایی بافتم بعد که باز کردم شبیه شیر خسته شده بودم ، پشت دستمو داغ کردم دیگه نبافم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

𝐭𝐡𝐞𝐨𝐫𝐲 𝐥𝐚𝐧𝐝

در اینجا رایگان برگ هایتان را بریزانید

Designed By Erfan Powered by Bayan